Handyman

Jag: "Men älskling, du tror inte att skruvarna ska vara på andra hållet?"
 
Sambo: "Nä, men det är ju gjort för att vara såhär"
 
Jag: "Men då sticker de ju ut och är i vägen..."
 
Sambo: "Men det ska vara såhär"
 
Jag: "Ok, men varför står det som jag tror i beskrivningen?"
 
Sambo: "För att de har fel. Det ska vara såhär"
 
Jag: "Så instruktionsboken har fel?"
 
Sambo: "Alla förstår ju att det ska vara såhär!"
 
Jag: "Alla som har läst instruktionsboken förstår att det ska vara tvärtom"
 
Sambo: [tystnad]
 
Sambo: " Varför skulle de göra det så att det passar såhär, om det inte ska vara såhär?"
 
Jag: "Varför skulle de visa i instruktionsboken att det ska vara tvärtom, om det inte ska vara så?"
 
Sambo: "För att man skulle kunna göra så... men det är inte rätt"
 
 
 
 
 
 
Vågar vi oss ut på en cykeltur imorgon?
Anna Danred
2014-06-11 @ 20:30:25

Grymt!
Ses på östra stranden i sommar!

Sofie
2014-06-11 @ 21:00:35
URL: http://mamelucker.blogg.se

Förhoppningsvis Anna! Hoppas Noah gillar att cykla!

Anna Danred
2014-06-11 @ 21:04:24

Lite nervöst är det allt, kan inte se dem där bak..

Svar: Tänker inte cykla själv första gångerna! Någon mer får vara med och hålla koll
Sofie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0