Studentmorsan tipsar

Ibland slår jag mig själv med häpnad. Ibland är jag helt enkelt bara den stjärna som lyser lite, lite starkare än alla andra. Den som förtjänar klappar på axeln, gofika till kvällsteet och en löneförhöjning på mammaskalan. 
 
Först blev jag sur på mig själv. Varför VARFÖR har jag inte tänkt på det här tidigare? HUR kan tanken ALDRIG ha slagit mig innan? Men sen blev jag ganska stolt över min påhittighet. Problemlösning på allra högsta nivå, kan vi kalla det.
 
Och här kommer det: 
 
En wunderbaum på toan!
 
Såklart! Bye, bye bebisbajslukt och sura kissblöjor. Hej, hej nobelpris i småbarnsföräldersuppfinningsrikedom. Varsågoda, alla föräldrar,  jag bjuder på den!
Anna Danred
2014-09-18 @ 21:34:56

Haha! Vi har en skål m ättika

Småstadsfrun
2014-09-21 @ 14:07:07
URL: http://www.smastadsfrun.se/

Såklart mycket smart. Kanske ska sätta en i blöjskåpet?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0