Tanorexia

Tydligen finns det något som heter tanorexia, och det verkar som att min sambo anser att jag lider av detta. Han har ännu inte blivit smittad, även om ett par år tillsammans med mig har ökat hans risker med ca 100%. Cirka. Eftersom att sambon anser att jag är drabbad av tanorexia satt vi inne hela hans första semesterdag idag, trots det fina vädret. Noah verkar däremot inte vara det minsta påverkad utan verkade snarare rätt nöjd med att få vara inne i lugnan ro och busa med båda sina föräldrar hela dagen. Vi, alltså jag och sambon - inte Noah, tittade på Bernard och Bianca och när Noah sov satte vi oss i soffan och läste lite i varsin bok. Hade det inte varit för att jag skulle träna idag hade jag inte satt min fot utanför lägenheten. Men nu fick jag åtminstone cykla de fem minuter som det tar att cykla till gymmet. Vilken lycka! Det var nästan så att jag ville vänta till det slog om till rött igen vid rödljusen, bara för att få stå en liten stund till i solen. Nästan. Det kanske råkade vara så att jag gjorde det. Kanske. Men det betyder INTE att jag har tanorexia bara för det! Ok?!
 
Foto: Mormor
Hade det inte varit för Noah hade min sjukdom troligtvis förvärrats avsevärt!
Noahs badkläder kommer från polarn o. pyret
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0