Varning, varning VARNING

Visst, vi har blivit varnade för lego som förvandlas till spikmattor på nätterna. Vi har också blivit varnade för snuttar som bestämmer sig för att dra jorden runt just när det ska komma en tand, när det ska börjas på förskola eller vid något annat extremt jättesuperpassande tillfälle. MEN varför har ni glömt att varna oss för detta?! Va? Det finns oändligt med "föräldraskap för dummies". I tidningsformat, seminarieformat, bokformat, hemsideformat, forumformat, ja till och med familjelivformat, men INTE NÅGONSTANS har NÅGON varnat för detta. Så nu tar jag mitt ansvar och varnar er blivande föräldrar. Vi skulle kunna säga att jag gör samhället en tjänst. Så skulle vi kunna säga.
 
 
Jag känner helt plötsligt en stark solidaritet med Prinsessan på ärten. Det är tamigf*n omöjligt att sova på den här!
Johanna
2014-08-02 @ 15:55:06
URL: http://www.smastadsfrun.se/

Kan känna igen det brutala uppvaknandet att sova på leksaker och annat ger.
Egentligen är många av barnens leksaker rena rama mordvapen! Ta tex små bilar, krattor, klossar och klassikern lego. Mordvapen. Inget annat.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0